Anasayfa / Sex Hikaye / Teyzemin Külotlu Çorapları Ve Onu Aldatmam
Manitamun Annesi Azdırınca Direnemedim
Manitamun Annesi Azdırınca Direnemedim

Teyzemin Külotlu Çorapları Ve Onu Aldatmam

Herkese selam hepinize adım ılker 18 yasında 1.80 boyunda 70 kılo oldukça yakısıklı bir gencim benim teyzeme olan alaka onu bizim Evta kulotlu çorabını gıyırken gormemle basladı ve hala ona . olan ılgım devam ediyor. neyse…

Herkese selam hepinize adım ılker 18 yasında 1.80 boyunda 70 kılo oldukça yakısıklı bir gencim benim teyzeme olan alaka onu bizim Evta kulotlu çorabını gıyırken gormemle basladı ve hala ona . olan ılgım devam ediyor. neyse size azıcık teyzemden bahsedeyim, teyzemın ismi songul kendisi 1.75 boyunda 75 kılo ortamında 42 yasında ve iş bankasında calısan ve her erkegın bırlıkde olmak ısdeyecegı bayagı sexsı ve bakımlı birr kadındır. bankada çalısdıgından dolayı, sureklı basmakalıp giysi gomlek,ceket altına bir diz kapagı hızasında bir etek, ve ahh o külotlu corapları herzaman kesinlikle giyer. eh artık dusunun yanımız nasıl bi sexi hatun oldugunu kendisi dul eniştemden 5 yıl oldu bosanalı ve bırdaha evlenmedı. ıkıtane cocugu var biri kız biri erkek erkek olan suan askerde, kız olan ise unıversıtede okuyor .neyse ben konuma geleyim. teyzeme olan alakam yasımın ergenlık cagına gelmesıyle iyice arkasıydı onu her gordugumde ona cakdırmadan yavsamalar sakalasmalar filan ama yetmıyordu.

ama nasıl burdaki hikayelerdekı gıbi ona cakdırmadan sıkımı gosderip onun beni isdemesini hiç dusunmedım cunku öyle bir olasılk dahi gormuyodum. derken usuma cok super bir tasarı geldi . eger tasarım isdedıgım gıbı gıderse emelime ulasacagımı dusunuyodum ve tasarıyı uygulamak için guzel bı zaman kolluyodum ve bekledıgım zaman geldi cattıı annemle babam 4 gonlugune istanbul dısına gıtmelerı gerekdi ve ben bu dort gun süresince teyzemın yanımıznda kalıcakdım ve hem onun firikiklerini izlemiş olucam hemde tasarımı onun uzerınde uygulamıs olucakdım .neyse annemler gıttı. ve ben teyzemde kalmaya basladım teyzem hergun sabah 8 de cıkıp aksam saat 6 gıbı Eva gelıyodu kızı ıse oda 6 da cıkıp mektebine gıdıyo aksam 9 gıbı gelıyodu, ve ben bu sekılde teyzemle bas basa bayagı kalabılıyodum .neyse birgun teyzem Eva aksam bitkin argın geldi ve kazanç gelmez koltuga uzandı uzerınde beyaz gomlek gri ceket ,altında ise yeniden kalcalarını saran,diz hizasında bi etek ve tabi o muhtesem deri rengi külotlu coraplar vardı. ben hemen yanımızna gidip hosgeldin teyze dedım oda hosbulduk dedı ben ona noldu ya bugun cok bitkin gorunuyosun dedım, oda ya bugun hiç oturmadık hep ayaktaydık banka bugun cok kalabalıkdı dedi bende,hım kavradım dedım ve ona sen ayaklarını uzat dinlen dedim oda valla ole yapıcam canımızm dedı.etegı ole bı sıyrılmısdıkı baldırları ve nerdeyse kulotu gozukoyodu kendısıde bunun farkındaydı ben dırek karsında ona bakıyodum zati, sonra yanımızna gıttım katlanamadım. teyze ayaklarını ovim iiyi kazanç isdersen dedım oda kabul ettii ayaklarını ovmaya basladım oda oh bayagı ıyı geldı dıyodu ben ona palavradan teyze isdersen uzerını degiş esofmanımıznı gıyde bacaklarına da imal dedım kı hani içimde kotuluk yokmus gıbi dusunsun oda ne esofmanımız ya sen sankı yabancımısın oglum sayılırsın sendenmı cekınıcem dedı. off işde o an içimde simsekler cakdı ve bcaklarına kulotlu corap usdunde masaj yapmaya daha dogrusu oksama ya basladım sikim tas gibi o gizemde nerdeyse bosalıcam nerdeyse kasıklarına kadar oksuyordum bir yandanda onunla konusup. tasarımı uyguluyodum ona dedımkı teyze benim bi arkadasım bu corap işnde calısıyodu dukkanları kapanmıs elinde bayagı bi cok kalıtelı kulotlu corap lar kalmıs bana parasızdan verıo isdermısın isdersen sana getireyım teyzem hemen olum simdiye kadar niçin getirmedın ki dedi. bende ne bilim y usuma şimdı geldı dedım.yarın sana getıreyım dedım teyzem olur dedı. neyse tabi bole bişey yokdu ben ertesi.Eva gırıp bıraz oturdukdan sonra teyzeme hemen, ha.teyze bak arkadasa .ugradım ıkıtane.corap verdı sana olursa eger bunlardan 50 100 tane sana getırıcem parasızdan dedım oda bakım dedı. ve corapları benden aldı ve. oo bunlar bayagı kalıtelı ve en pahalısı ohh iii bı bakımdedı .ben onumde gıyer dıye dusundum ama olmadı. içeri gıttııı ben ona salondan bagırdım oldumu diye ondan .
ses gelmedı ben fırsat bu fırsat dıyerekden odaya daldım teyzem etegını sıyırmıs .ıkı ayagına gıymiş baldırlarından yubayanya cekmeye calısıyo benı gordu ve hiç oralı bıle olmadan canımızm baksana bunlar kucuk ya gırmıyo dedıı tabiii ınanımızn.o an varya benım bıttıgıman ben kızıcagını sandım ama o oralı bıle olmamısdı bende ona ya teyze cekse sunu dedım oda. yaşamım kucuk bu olmuyo yırtıcam corabı nerdeyse dedı ve bende elimi atarak ona .
destek gerekçesiyle gıydırmeye calısdım ve her yerıne cok rahat dokundum amına dahi elledım corabı cekerken ben tabi ben.corabı yırttdm ben oda bak yırtıldı dedı bende ona.yarın ozamn sana bunlardan getıreyımdedm . oda getır,getir dedi bende odadan cıkdım akasam olmus yemek fılan yedık kızı erkenden yattı .bende teyzemle muhabbete daldım mevzu dondu dolasdı cınsellıge daldı .ben ona teyze bende ole bısey varkı,
olgun bayan gorunce direnmiyorum ya dedım oda evet olgunlar daha cekıcı olur dedı.o sırada gulusduk filan neyse ben ona ya bacaklarım agrıyo ya dedım oda oturda ovımdedı bende oturdum bacaklarımı uzattım oda ovmaya basladı. bana nasıl ıyı gelıomu dedı. bende ona ya kasık tarfım daha cok agrıyo dedım tabi o gizemde benım mülk kalkmıs bellı olluyo teyzem kasıklarımı ovarken eli sikime bayagı bı degıyodu
bende sankı bana otuzbır cekdırıyomus gıbı .dusunerek gozlerımı kapadım ve onun hafıf degmelerıyle bosalmaya basladım.kasıldım tabı o anda teyzem bi anda saısırrdı .esofmanımızn .onu ıslandı teyzem bana noldu dedı. benden ses gelmıo tabı teyzem bana tekerrür sordu noldu dıye bende yok bişey dedım ve oda gulmeye .basladı sonra hiç bisey olmamıs gıbı davrandı.
bosaldıgımı anlamısdı ama olmamıs gıbı davranımızyodu .daha sonrakı gunlerde neler oldu neler kısaca teyzem ona ılgım oldugunu.anlamıs dı bı gun ışe gıdecegı gun.of filan dıye .mırıldanımızyodu noldu dedım. corabım kacdı ya dedı hanımız dedım derınde kacdı dedı ben rahatsız olurum gıyemem dedı bende bakım dedım oda etegını sıyırdı. bakdım baldırının arttan kalcasına kadar corabı kacmısdı
ben ona dur uhuyla yapısdıralım dedim sen sole bi egil dedım işde o ankı goruntuyu dusunun .teyzemı odanımızn bütün ortasında yemek masasına .domalmıs bı sekılde dayadım ve kacan corabını yapısdırdım tabı yıne elledım her yerıne bu bı andan corabı yapısdırıken dıger yandanda elımle sıkımle oynayıp orda teyzem farketmden esofmanımızm içine bosaldım suan hala sıkemedım acıkcası teyzemı ama bılmıyorum belkı yakında aldatırsam neden olmasın su anlık ancak bukadarını yapabılıyorum.saglıcakla kalın…

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

BIR TÜRBANLIYI sevişerek sikişIM

3 Senelik Azgınlığımı Attım

selam hepinize arkadaşlar adım şirin 26 yaşıma yeni girdim 1.70 boy 56 kiloyum. Özel bir …

Bir cevap yazın